OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vår kund är ledande inom bygg och industrisektorn och söker nu sin nästa medarbetare på ekonomiavdelningen. I denna roll erbjuds du en varierande arbetsdag med olika uppgifter såsom löpande bokföring, leverantörsreskontra, kundreskontra, en del löner, fakturering, inbetalning & kundupplysningar. Du kommer arbeta i kundens egna affärssystem och stora delar av arbetet genomförs i Office/outlook baserat system. Du ingår även i affärsstöd för regionen, detta kan medföra en del resor i tjänsten till närliggande kontor.
Du välkomnas av ett gäng med varierande åldrar, ljusa kontorslokaler på västra sidan av Örebro och en bra företagskultur. Här finns möjlighet att göra karriär och på sikt bli anställd av kunden.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I denna roll ansvarar du för:
Löpande bokföring
Kundreskontra
Leverantörsreskontra
Göra kundupplysningar
Fakturering
Inbetalningar
Intern support
Utbildningar
Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har ett intresse för ekonomi och vill fortsätta utvecklas inom det. Vi tror att du har en gymnasial utbildning inom ekonomi alternativt är högskoleutbildad inom ekonomi. Du har jobbat med administration och lättare ekonomi sedan tidigare och är nu redo för nästa steg. Du har god datavana och talar obehindrat svenska i både tal och skrift. B-körkort är även ett krav.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt.
För mer information kontakta: David Erzberger, david.erzberger@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044