Ekonomiadministratör på deltid!

Ekonomiadministratör på deltid!

Arbetsbeskrivning

Till dig som vill bredda dina praktiska kunskaper inom ekonomi och administration och trivs med varierande arbetsuppgifter – se hit. Just nu vill Gyros Protein Technologies utöka sin ekonomiavdelning med en ekonomiadministratör på deltid. Vi söker därför en strukturerad och självgående ekonomistudent som gillar hugga in där det behövs. Stämmer detta in på dig? Sök redan idag då vi rekryterar löpande!

OM TJÄNSTEN
Gyros Protein Technologies är ett internationellt Life Science-bolag som utvecklar en analysplattform för proteiner vilken främst används av läkemedelsföretag inom forskning och utveckling. Då det är ett mindre bolag är beslutsvägarna korta och du kommer snabbt att känna dig som en i gänget! Stämningen på Gyros är familjär och prestigelös där varje medarbetare känner stolthet över vad företaget bidrar med.

Nu söker Gyros Protein Technologies en ny medarbetare till ekonomifunktionen. Rollen är mångsidig och består av att assistera organisationen med ekonomiinriktade och administrativa uppgifter.

#

Du erbjuds


* Värdefull erfarenhet inom en bredd av uppgifter
* Flexibla timmar
* Härliga kollegor på en arbetsplats med god stämning


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiadministratör kommer du att jobba med varierande arbetsuppgifter inom ekonomi och administration. Du kommer att hugga in där det behövs för att underlätta det dagliga arbetet. Detta omfattar bland annat:


* Fakturering
* Arkivering
* Deltagande i planering av event
* Uppläggning av nya kunder och leverantörer
* Diverse administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar ekonomi på universitet eller högskola om minst 50% och har minst 1,5 år kvar av studierna
- Har god datavana och lätt att sätta sig in i nya system
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då båda språken kommer att användas i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har erfarenhet av fakturering

Som person är du


* Självgående
* Strukturerad
* Kommunikativ


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Ca 2 dagar/vecka
* Placering: Uppsala Science Park


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och inkluderar både tester och intervjuer. Kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2023
  • Ansök senast: 11 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024