Ekonomiadministratör sökes till välkänd kund i Solna

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker nu dig som vill arbeta heltid som ekonomihandläggare hos vår välkända kund i Solna. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå i cirka 6 månader. Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund till att börja med.

Dina arbetsuppgifter:

I rollen som ekonomiadministratör kommer du att arbete med bland annat:

- Kund- och leverantörsreskontra
- Ombokningar
- Reseräkningar
- Bokslutsarbete
- Löpande bokföring och redovisning
- Ge stöd och service till enhetschefer

Dina kvalifikationer:

- Ekonomiutbildning på högskolenivå
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Meriterande med erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra i Agresso
- Även meriterande med erfarenhet av statligt ekonomiarbete

Dina personliga egenskaper:

Som person har du ett gott omdöme där du alltid är noggrann och har även en utpräglad ansvars- och servicekänsla. Du trivs med att arbeta självständigt såväl som i team. Kollegor beskriver dig ofta som positiv och glädjespridande och du trivs mycket bra med en roll där du får ta eget ansvar samtidgt som du är hjälpsam mot kollegor och avlastar vid behov.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.



Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 13 april 2017

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024