Ekonomiadministratör till Arnessons Betongborrning!

Ekonomiadministratör till Arnessons Betongborrning!

Arbetsbeskrivning

Är du en erfaren ekonomiadministratör som vill bli en del av ett stabilt företag med familjär stämning och högt i tak? Arnessons betongborrning söker nu dig som är serviceinriktad och har lite skinn på näsan för uppdrag på heltid. Varmt välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Arnessons Betongborrning är ett etablerat företag belägna i Skåre i Karlstad som specialiserat sig på betongborrningstjänster för både privat- och företagskunder. Med en gedigen erfarenhet och en passion för kvalitet och professionalism har Arnessons Betongborrning byggt upp ett starkt rykte inom branschen och söker nu en erfaren och positiv ekonomiadministratör till teamet.

I rollen kommer du att ansvara för såväl ekonomiska och administrativa uppgifter samt ha regelbunden kontakt med Arnessons kunder. För att trivas och lyckas i denna position ser vi att du har en gedigen erfarenhet inom ekonomiadministration och en stark förståelse för administrativa processer. Dessutom är det viktigt att du har kunskaper i Fotnox.

Som en del av teamet är det avgörande att du är serviceinriktad och har förmågan att hantera kundkontakter på ett professionellt sätt. Självklart är du en samarbetsvillig person som inte tvekar att stötta dina kollegor när det behövs. Att vara flexibel och öppen för att ta initiativ är också viktigt, liksom förmågan att snabbt sätta dig in i nya uppgifter och ta reda på information som du inte redan har kunskap om.

Du erbjuds
- En heltidstjänst som startar som ett bemanningsuppdrag genom Academic Work hos Arnessons betongsborrning med stora chanser till överrekrytering vid gott samarbete
- Bekväma kontorstider
- Uppdrag hos ett etablerat företag med familjär stämning

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Löpande bokföring
* Leverantörreskontra
* Lönearbete
* Kontakt med samarbetspartners och kunder


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver flytande på svenska
- Har god erfarenhet inom ekonomiadministration
- Har goda kunskaper i Fortnox och Visma

Det är meriterande om du har
- Kunskaper i Hogia
- Relevant eftergymnasial utbildning

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Affärsinriktad
- Resultatinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2024
  • Ansök senast: 2 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024