EKONOMIADMINISTRATÖR TILL CAMpreq AB I GÖTEBORG

EKONOMIADMINISTRATÖR TILL CAMpreq AB I GÖTEBORG

Arbetsbeskrivning

För CAMpreq AB söker vi en ekonomiadministratör/ ekonomiassistent som trivs med att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom ekonomiadministration! Vi söker dig som värdesätter möjligheten att få arbeta i ett litet team, där korta beslutsvägar råder och där du kommer ha stora möjligheter att utveckla företaget inom ditt kompetensområde.
Arbetsuppgifterna är breda och varierande med fokus på ekonomiadministration. Tjänsten kan delvis anpassas beroende på vilken erfarenhet och kompetens du har med dig. Har du erfarenhet av lön är meriterade men inget krav. Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden;
Ekonomiadministration;
Löpande bokföring.
Månadsbokslut.
Hantering av kund- och leverantörreskontra.
Hantering av svensk- och EU-moms.
Förberedande av årsbokslut.
Ta fram ekonomiska rapporter och underlag.
Löneadministration och inbetalningar av skatter och arbetsgivaravgifter om kunskap och intresse finns.

Utöver de huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär också tjänsten att vara behjälplig med olika adminstrativa arbetsuppgifter såsom orderadministration och beställningar, registerunderhåll och övriga kontorsrelaterade arbetsuppgifter.
Dina kvalifikationer:
Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta brett inom ekonomiadministration enligt arbetsuppgifter som beskrivs ovan, gärna i ett mindre ägarlett bolag.
Du har en relevant eftergymnasialutbildning inom ekonomi, alternativt en jämförbar och dokumenterad arbetslivserfarenhet inom området.
Mycket god system- och datavana samt goda kunskaper i Office programmen. Erfarenhet från att arbeta med Fortnox är mycket meriterande. Har du även kunskaper i Lime CRM är meriterande.
God förmåga att utrycka dig i tal och skrift i både svenska och engelska är ett krav.

Vem är du?
Vi söker dig som är trygg in din profession, van att arbeta självständigt på ett strukturerat sätt. Du trivs med att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom ekonomiadministration. Ständiga förbättringar är en självklar del av CAMpreqs verksamhet varför idérikedom och förmåga att omsätta idéerna till egen nytta och kundnytta både uppskattas och uppmuntras. Som person är du ansvarstagande, flexibel, och relationsskapande. Du har en god samarbetsförmåga och ser värdet i att leverera ett arbete med god kvalité och service, både internt och med företagets externa samarbetspartners.
Om CAMpreq AB:
CAMpreq AB är ett privatägt företag med rötter från C.A. Mörck AB som grundades 1912 och besitter en gedigen expertis och produkter inom värme-, kyl, och processteknik. CAMpreq är en agenturfirma som agerar återförsäljare åt väletablerade leverantörer inom sitt område. CAMpreq är certifierat enligt ISO 9001 och 14001 vilket innebär att de vidhåller en hög affärsmoral och tar hänsyn till både kvalité och miljö för att skapa ett hållbart företagande. CAMpreq har ofta en rådgivande roll till sina kunder som idag servas av tre anställda i Sisjöns industriområde i trivsamma lokaler som ägs av C.A. Mörck AB och delas med KSB Sverige. Läs gärna mer på www.campreq.se
Vad kan CAMpreq erbjuda dig?
Företaget erbjuder dig en varierande roll i ett mindre ägarlett företag med en modern tillväxtmiljö. Du kommer arbeta med frihet under ansvar och möjlighet att påverka ditt arbetssätt och utveckla rutiner inom ditt kompetensområde. CAMpreq har ett öppet företagsklimat och nära till beslut. Trots att CAMpreq är mindre till antalet anställda, månar de om sin personal med både förmåner och möjlighet att påverka verksamheten. I deras trevliga lokaler i Sisjön sitter även KSB Sverige vilket medför många arbetskollegor och gemensamma trivselaktiviteter. Det finns goda utvecklingsmöjligheter om viljan och intresset finns.
Välkommen med din ansökan!
Snabbfakta;
Företag: CAMpreq AB
Tjänst: Ekonomiadministratör/ekonomiassistent
Omfattning: Deltid 60%,
Lön: Fast månadslön
Tillträde: Efter överenskommelse
Placeringsort: Göteborg
Sista ansökningsdag: 2023-01-31
Ansökan: Vi arbetar med löpande urval ansök omgående! Ansökan sker endast genom www.adwisehr.se Önskas ytterligare information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med rekryteringskonsult Ann-Charlotte Bjurbäck på AdwiseHR AB, telefon 0737-77 18 69. Ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt och i enlighet med GDPR.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AdwiseHR i Väst AB Västra Frölunda
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2024
  • Ansök senast: 31 januari 2024

Postadress

Sandskäddegatan 2
Västra Frölunda, 42658

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024