Ekonomiadministratör till familjärt företag!

Ekonomiadministratör till familjärt företag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ekonomiadministratör till ett familjärt företag! 

Har du ett stort intresse av ekonomi och trivs när du får arbeta administrativt? Är du initiativtagande och noggrann i ditt arbete samt trivs med frihet under ansvar?

Vi söker dig som vill vara med och påverka i ett mindre företag där din roll blir extra viktigt! 

Känns det här som något för dig? Missa inte chansen, skicka in din ansök direkt!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med vår kund en ekonomiadministratör. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och initialt arbeta hos vår kund i 6 månader. Intentionen är att du därefter ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Alla frågor och funderingar om rekryteringsprocessen går till josefine.haggstrom@pn.se

Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiadministratör kommer du att vara en värdefull nyckelperson i företagets ekonomifunktion. Du kommer ha ett nära samarbete med dina kollegor och ha hand om varierade arbetsuppgifter inom ekonomi och administration. Exempel på arbetsuppgifter kan vara: 

• Fakturering och kundreskontra
• Leverantörsfakturor
• Sammanställa rapporter
• Övriga administrativa uppgifter

Vi ser gärna att du har ett intresse för digitalisering då företaget ständigt arbetar med att digitalisera och effektivisera arbetsmoment och arbetssätt och här är förhoppningen att du kan spela en viktig roll.

Vi söker dig som
Trivs i att arbeta administrativt, har du dessutom erfarenhet eller utbildning inom ekonomi är det ett stort plus. Vidare har du goda kunskaper i både det svenska och engelska språket då arbetsuppgifterna kräver det. Vi ser det även som meriterande om du har kunskaper i Office 365 och Microsoft Dynamics.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos vår kund. Du har nära till skratt och trivs i sociala sammanhang. Du är strukturerad, pålitlig som person och trivs att arbeta under eget ansvar. Vidare är du driven och vill bidra till och vara del av en arbetskultur som speglar din och dina kollegors trivsel på arbetsplatsen.

START: Enligt överenskommelse 
OMFATTNING: Heltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Josefine Häggström

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2024
  • Ansök senast: 20 februari 2024

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024