Ekonomiadministratör till kund i Huddinge

Ekonomiadministratör till kund i Huddinge

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ekonomiadministratör till kund i Huddinge, uppdraget startar omgående och pågår tom 31 januari 2021

OM TJÄNSTEN

Som Ekonomiadministratör inom gruppen för patientavgifter kommer du att ha varierande arbetsuppgifter. En stor del av arbetet kommer kretsa kring fakturering av vårdavgifter till patienter men även mot andra landsting (Regioner). Arbetet innebär även kontakt och service till patienter främst via telefonsupport men även via mail. Andra arbetsuppgifter som kommer att ingå är kundfakturering, inkasso/kravhantering & utredningar

I dina arbetsuppgifter kommer ingå:

• Besvara patienttelefon
• Utomlänsfakturering
• Ansvara för att besvara inkommande mail till funktionsbrevlåda
• Utredningar gällande patient och vårdfakturor
• Att vara delaktig i månads-, delårs, årsbokslut
• Krav och inkassohantering
• Delta i ekonomi- och systemrelaterade projekt
• Vara backup för andra inom Kundreskontran
• Ha huvudansvar gällande faktureringen mot försäkringskassan

OM DIG

Det är viktigt att du har förståelse för ekonomiskt flöde. Det är mycket meriterande om du tidigare arbetat inom sjukvård och inom patientdebitering. Du har goda datorkunskaper, vilja att lära samt förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter.

OM ANSTÄLLNINGEN

• Placeringsort: Huddinge
• Tjänstgöringsgrad: Heltid, kontorstider
• Tillträde: Omgående
• Anställningsform: Visstid, 9 månader

OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2020
  • Ansök senast: 16 maj 2020

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024