Ekonomiadministratör till Utby

Ekonomiadministratör till Utby

Arbetsbeskrivning

Till vår trevliga kund som sitter i Utby, Partille söker vi en driven ekonomiadministratör till ett konsultuppdrag på sex månader med chans till anställning hos vår kund. Önskvärd start är så snart som möjligt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär bland annat:

- Kund- och leverantörsreskontra

- Fakturering

- Registrering av tidrapporter

- Arbetsgivarintyg

- Lägga upp arbetsordrar, kunder och projekt i Unit4 Agresso

- Beställning av kontorsmaterial och arbetskläder

- Övriga administrativauppgifter

Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande roll. I din roll har du många kontaktytor både internt och externt vilket ställer krav på att du är serviceinriktad och behärskar svenska i tal och skrift. Meriterande är om du har arbetat i Unit4 Agresso tidigare.

Som person ser vi att du är noggrann, lösningsorienterad och kommunikativ. Du har en orädd inställning och ställer gärna frågor för att lära dig nytt och utvecklas.

Känner du igen dig i beskrivningen? Tveka inte att skicka in din ansökan!

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acqusition Manager Frida Dalevik, 0702-071131 Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2023
  • Ansök senast: 12 november 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024