OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
I rollen kommer du att arbeta med löpande redovisningsadministration. Detta innefattar bland annat fakturahantering, framtagning av faktureringsunderlag, momsredovisning, kund- och leverantörsreskontra och avstämningar samt löner. Vidare kommer du ansvara för kostnadsbudgeten samt att du aktivt medverkar i bokslutsarbetet. En viktig del i tjänsten är att kontinuerligt följa upp det ekonomiska utfallet och se till att kunderna betalar sina fakturor.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har en adekvat utbildning inom ekonomi med inriktning mot redovisning. Du har minst ett par års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper inom redovisning och i Office-paketet och har arbetat i något ekonomiprogram, med fördel i Visma.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas hos oss ska du kunna ta egna initiativ och vilja ta eget ansvar. Du är serviceinriktad, strukturerad och ditt arbete kännetecknas av hög kvalitet. Din förmåga att samarbeta är av stor vikt. Då arbetsuppgifterna varierar i svårighetsgrad skall du vara prestigelös och flexibel. Då många kontakter finns utomlands måste du behärska engelska i tal och skrift.
Anställning
Anställningsform: Provanställning
Tillträde: Tillträde snarast eller efter överenskommelse.
Omfattning: Tjänsten omfattar 50 %
Arbetstider: 08.00-12.00
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Bengt-Ove Jonsson
46767716551
46767716551
Rekryteringskonsult Bengt-Ove Jonsson
0767716551