Ekonomiadministratör/ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Aptera AB är ett lokalt företag som funnits sedan 1984 och arbetar med Bemanning och Rekrytering inom tjänstemannaområdet i Göteborgsregionen. Vi är nära och lyhörda både i våra personal- och kundrelationer. För oss är kunden och vår personal det centrala och viktiga när vi matchar uppdrag och personer mot varandra. Vi söker just nu en ekonomiadministratör/ekonomiassistent för uthyrning. Du kommer att arbeta med svenska och norska kunder och du kommer att ha kontakter över hela världen. Dina arbetsuppgifter: -Kund- och leverantörsreskontra. -Speciella betalningar internationellt som kräver mycket noggrannhet. -Övriga administrativa uppgifter. -Vissa inkommande samtal. Din utbildning: -Gymnasieekonom och/eller liknande ekonomisk utbildning. Du har tidigare arbetat med: -Olika ekonomiprogram. -Valutor. -Fakturor. Svenska och utländska. -Dagligen internationella kontakter. -Engelska i tal och skrift. Din erfarenhet: -Erfarenhet ifrån arbete som ekonomiassistent minst 1 år. Dina egenskaper: -Noggrann och strukturerad. -Självgående. -Prestigelös. -Van att prioritera och planera ditt arbete. Skicka oss gärna ditt CV och informationsbrev så snart som möjligt då tjänsten bör tillsättas omgående. Vårt intervjuarbete av kandidater kommer att påbörjas omgående.

Sammanfattning

Liknande jobb


Rangerare

21 november 2006

21 november 2006

23 november 2006