Ekonomiadminstratör

Ekonomiadminstratör

Arbetsbeskrivning

Har du utbildning inom ekonomi och administration och är öppen för ett kortare uppdrag och samla på dig nya erfarenheter, läs vidare om den här tjänsten då!

Om företaget
Vi söker en ekonomiadministratör för konsultuppdrag hos en av våra kunder i Norrköping!

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiadministratör kommer du att spela en central roll i att hantera och säkerställa företagets finansiella hälsa och ekonomiska transaktioner. Du kommer att ansvar för att hantera företagets fakturor och betalningar för att säkerställa en korrekt och rättvis hantering av in- och utgående pengaflöden. Rollen innebär ansvar för att sammanställa och upprätta finansiella rapporter, hantera företagets ekonomiska dokumentation, inklusive fakturor, kvitton och annan ekonomisk information, och säkerställa att allt är korrekt dokumenterat och arkiverat.

Vidare kommer du att ansvara för att hantera kontakter med leverantörer och kunder för att säkerställa att alla transaktioner och betalningar sker korrekt och rättvist. Man har ansvar för att hjälpa till att utveckla och implementera företagets budgetplanering och prognoser.

Uppdraget är ett föräldravikariat under en begränsad period.

Din profil
För att vara framgångsrik i denna roll är det meriterande om du har erfarenhet av att arbeta som ekonomiadministratör eller i en liknande roll. Du bör ha utmärkta kommunikationsfärdigheter, vara noggrann och ha förmågan att arbeta effektivt i en snabb och dynamisk miljö.

Vi ser gärna att du har relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi och administration.

Ansökningsförfarande
Vi jobbar med löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Sandra Backelin på 011-199468 eller sandra.backelin@skill.se

Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2023
  • Ansök senast: 5 maj 2023

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024