OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Terminus!Ett välkänt hotell med traditionell atmosfär och personlig service, beläget mitt emot Centralstationen i Stockholm.Terminus är ett 4-stjärnigt familjeägt hotell med 155 trivsamma rum. Vi söker nu en ekonomiansvarig.Du kommer att arbeta tillsammans med företagsledningen och självständigt sköta ekonomin och lönerna på företaget.I arbetsuppgifterna ingår bl.a., kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, kassaavstämningar, månadsbokslut, skatt- och momsdeklarationer, årsredovisning, löner samt övriga gängse arbetsuppgifter.Tjänsten innebär även att vara en stödjande funktion till övriga enheter inom företaget vad gäller rutiner och personaladministration.Vi använder Hogia ekonomi- och lönesystem.Övriga relaterade system är Fidelio Bokningssystem, Micros Restaurangsystem samt TimePlan.Även några närbesläktade företag ingår i rörelsen. Vi söker en person med minst 5 års erfarenhet av liknade tjänst inom mindre företag.Tidigare arbete inom hotell och restaurang är naturligtvist en fördel men inte en nödvändighet.För platsen krävs att snabbt och säkert kunna handa de olika rutinerna och ta fullt ansvar för ekonomifunktionen.Samarbetsförmåga och engagemang för företag och personal är nödvändigt.Terminus erbjuder ett stimulerande arbete i trevlig miljö.
Kontaktpersoner på detta företaget
Receptionschef Mirjam Östergård
08-440 16 70
Receptionschef Mirjam Östergård
084401670