OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi skall vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Vi gör i dagsläget rekryteringar inom IT, Sälj & Marknad, Ekonomi, Support och Kundtjänst. Help at Work gör alltid lite mer, lite snabbare och lite bättre. Vi ses! Till vår kund, ett företag i service- och tjänstesektorn, söker vi nu dig som kan ta över ansvaret för det löpande ekonomiarbetet under 2 månader med start omgående. Bolaget är störst i Sverige inom sin nisch och har lokala kontor i Stockholm (huvudkontor i Bromma), Göteborg och Malmö med verksamhet i Mälardalen/Stockholm, Göteborg, Skåne och Danmark. Placering på huvudkontoret. Arbetsuppgifter I egenskap av ekonomiansvarig kommer du, tillsammans med en ekonomiassistent, att ha följande arbetsuppgifter/ansvarsområden: Löpande bokföring Fakturering Lönehantering Avstämning av kund- och leverantörskontran Ansvara för månadsbokslut För rätt person kan även andra arbetsuppgifter förekomma såsom budgetering, kalkylering och prognosarbete. Erfarenhet av Visma är meriterande. Din profil Vi söker dig som är utbildad civilekonom eller motsvarande och har några års erfarenhet av liknande uppgifter. Som person är du prestigelös, resultatinriktad, självgående och ansvarstagande. Du är strukturerad och trivs som bäst med ordning och reda. Det är också viktigt att du har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Placering: Huvudkontoret i Bromma Detta är ett bemanningsuppdrag på 2 månader med start omgående. Sök tjänsten redan idag via vår hemsida www.helpatwork.se