OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För anställning hos kund söker vi dig som är ekonomiassistent och även duktig på administration. Kunden är ett teknikföretag med kontor i Sollentuna.Företaget växer och behöver därför inledningsvis hjälp ca 10 timmar per vecka.Efter en tid finns möjlighet att utöka arbetstiden till ca 20 timmar per vecka.Du kan schemalägga arbetstiden så att det passar dina önskemål. Du kommer att arbeta med löpande bokföring, tidredovisning, fakturering, löner samt rapporter.Du kommer även att ta hand om en del administrativa uppgifter. Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande.Det är ett krav att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du kan påbörja anställningen inom kort. Märk din ansökan Ekonomiassistent deltid Sollentuna.Maila din ansökan snarst möjligt.Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in. Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktpersoner. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat bemanningsföretag.