OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ekonomiassistent till ett uppdrag hos en av våra kunder i Stockholms innerstad.Uppdragsperioden är 24 juli - 7 augusti, 10 timmar/vecka.Arbetsuppgifterna består i att sköta de mer akuta ekonomisysslorna i leverantörsreskontran såsom registrering, kontering samt betalning av fakturor och utlägg.Du kommer även att arbeta med blandade kontorssysslor som till exempel leveranser, bud, post, telefon och hantera dokument.Du måste själv kunna se vad som behöver göras.Arbetstiden är flexibel och du kan till stor del planera dina arbetstider själv.Det är ett krav att du har erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter samt att du har erfarenhet av ekonomiprogrammet Maconomy.Märk din ansökan "ekonomiassistent Maconomy".Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Om Avanzera Bemanning AB Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.