Ekonomiassistent 2 dagar/vecka till spännande företag

Arbetsbeskrivning

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Till vår kund söker vi en pigg och glad ekonomiassistent för ett uppdrag på ca 12h/vecka. Företaget grundades 2005 och har sitt kontor i centrala Malmö. Produkten företaget säljer finns i 15 olika länder runt om i Europa. Företagskulturen är familjär och öppenhjärtlig och i Malmö arbetar cirka 25 personer.

Uppdraget är inom ramen för SJR:s konsultverksamhet med beräknad start i mitten på december.

Arbetsuppgifter

Posthantering Ankomstregistrering av fakturor Hantering av leverantörsfakturor, dela ut för attest, bokföring av fakturan Matcha mot inköpsorder Vanligt förekommande arbetsuppgifter som ekonomiassistent


Rollen innebär främst ansvar för leverantörsfakturor. Har du erfarenhet av att köra löner är det meriterande, på sikt kan tjänsten nämligen bli på fler timmar och andra arbetsuppgifter kan tillkomma.

Personligt

Du har några års erfarenhet av arbete med leverantörsfakturor och känner dig trygg i att självständigt ansvara för dessa. Du förstår samband och trivs att arbeta i ett mindre företag där du får se hela flödet. Som person är du prestigelös, ansvarstagande och serviceminded. Du gillar att få saker och ting gjorda och att göra dem på ett korrekt sätt. Då detta uppdrag är på 12h/vecka kan det med fördel kombineras med annat deltids jobb, studier eller annan sysselsättning.

Din ansökan

Känner du igen dig i ovan beskrivning? Ingen tid att förlora! Skicka gärna in din ansökan omgående då vi arbetar med löpande urval. Har du några frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Carin Berntsson på 040-665 51 04.

Konsult hos SJR Som konsult hos SJR ska du drivas av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Som konsult hos SJR har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elisabeth Khera
+46 404 55 19
Malin Vindenberg
+46 8-407 55 20, +46 707-471 59 11
Elisabeth Khera
+46 8 407 59 19
Pernilla Häglund
+46 8-407 55 42, +46 707-647 16 42
Patrik Asperö
+46 8-407 55 41, +46 707-647 16 41
Jannika Skoglund

Tomas Vinnersten

Sebastian Anderson

Tomas Vinnersten
+46 0406655105, +46 0766471614
Kristina Bennet
+46 040-6655103

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Marknadsmässig
  • Deltid Tillsvidare
  • Publicerat: 23 november 2016

Besöksadress

Kungsgatan 48B
GÖTEBORG

Postadress

Box 7420
Stockholm, 10391

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024