Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Fleet Logistics Nordic hanterar internationella företags leasingsbilsflottor i Norden. Vår uppgift är att minimera kostnaden för våra kunders tjänstebilar genom att integrera och optimera olika lösningar. En viktig del av detta är att kontrollera och sammanställa samtliga kostnader för bilarna. Vi är idag 7 anställda och genom vårt kontor i Malmö täcker vi de Nordiska länderna. Fleet Logistics Nordic ingår i en koncern som har huvudkontor i Bryssel. Vi behöver omgående anställa en person i vårt Fleet Accounting department som skall ansvara för våra kunders leverantörsfakturor. I detta ingår bl.a. kontrollera mot avtal, bearbetning av filer samt uppföljning. Samtlig data bearbetas i vårt eget system utvecklat för hantering av leasingbilar. Tjänsten rapporterar till Operations Manager Norden och kan utvecklas beroende på person. Den vi söker måste vara en lagspelare men samtidigt kunna ta stort eget ansvar för sitt område och kunna driva sina arbetsuppgifter. Noggrannhet och känsla för siffror är viktiga egenskaper. Något års erfarenhet från en ekonomiavdelning tror vi är en bra bakgrund. En förutsättning är stor datorvana och i synnerhet vid MS Excel. Den vi söker bör ha: Erfarenhet av administrativt arbete och ekonomiskt arbete Minimum gymnasieutbildning Stor datorvana, i synnerhet Excel Ansökningar endast via nedanstående email adress.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elisabeth Ivarsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fleet Logistics Nordic
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 10 april 2008
  • Ansök senast: 20 april 2008

Besöksadress

Djäknegatan 31
Malmö

Postadress

Djäknegatan 31
MALMÖ, 21135

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024