OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent
Vi söker för omgående anställning ekonomiassistent.
Som ekonom hos oss jobbar du med leverantörsreskontra, registrering av fakturor, avstämningar, löpande bokföring,
rapportering, månads- och årsbokslut.Även allmänna kontorsgöromål inkl avlasta i telefonväxeln.
Arbetet sker i ekonomisystemet Navision och MS office miljö.
Erfarenhet av löneadminstration i Hogia lön är meriterande.
Du skall ha fördjupade kunskaper inom ekonomi och god förståelse gällande redovisningsprinciper och skatteregler.
Du är gymnasieekonom eller har för tjänsten annan lämplig utbildning.
Du har god erfarenhet, är noggrann och analytisk samt tar egna initiativ i ditt arbete.
Du är van att arbeta i ekonomisystem och MS-Office, främst Excel.
Behärskar engelska i skrift och tal.
Tjänsten är ca 50%
Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt.
Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in.