OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker en ekonomiassistent för uppdrag på 40-50% hos en av våra kunder i city. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av bemanning på företagets ekonomiavdelning med arbete inom fakturering, kund och leverantörsreskontra, betalningar av leverantörsfakturor. Löpande bokföring, uppföljning av förfallna kundfordringar, framtagning av diverse statistik mm. Avstämningar vid bokslutsarbete, kontakt med skattemyndigheten (deklarationer, inkomstuppgifter etc). samt även registrera och administrera ca 70 löner. Kvalifikationer: vi ser gärna att du har gymnasieexsamen samt erfarenhet av ekonomiarbete. Personliga kvalifikationer: Du är en positiv person, som har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.