OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
till Cash Management Kort om PBK OUTSOURCING PBK är mycket erfaren leverantör inom ekonomiadministration. Vi sköter våra kunders redovisning, fakturering, inkasso och lön. PBK har c:a 100 anställda och omsätter ca 120 miljoner kronor. Vårt kontor är centralt beläget i ljusa, moderna lokaler. Företaget ingår i Accountor Group som är en ledande europeisk koncern när det gäller ekonomiprocesser med närmare 1 500 anställda i ett 10-tal länder. Kunder är både små och stora företag i ett flertal olika branscher. Cash Management Cash Management-gruppen består idag av sju personer och ingår i affärsområdet Outbound Invoices. Gruppen hanterar och ansvarar för hela betalningsflödet samt bankkonton för PBK Outsourcings kundreskontra- och inkassotjänst i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Holland. Som ekonomiassistent kommer du att arbeta löpande med bokföring, avstämningar samt in- och utbetalningar. Hos oss får du möjligheten att växa i en utvecklingsstark organisation som idag är internationell. Vi arbetar i fräscha lokaler på Dalagatan vid Norrtull och har nära till E4:an samt goda förbindelser med buss. Din kravprofil Vi tror att du är en ansvarsfull, positiv, kreativ och initiativrik person som klarar av att hantera stora volymer under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och är stresstålig. En del av arbetet är att ha kontakt med kunder och även våra kunders kunder. För att kunna anta utmaningen måste du ha nedanstående kunskaper. - Grundläggande bokföringskunskaper - Erfarenhet av avstämningsarbete - Grundläggande kunskaper i Excel - God svenska liksom god engelska i såväl tal som skrift Arbetstid 08.00 till 17.00. Vi har flextid 07.00 - 09.00 samt 16.00 - 18.00.