Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Aptera AB är ett lokalt företag som funnits sedan 1984 och arbetar med Bemanning och Rekrytering inom tjänstemannaområdet i Göteborgsregionen. Vi är nära och lyhörda både i våra personal- och kundrelationer. För oss är kunden och vår personal det centrala och viktiga när vi matchar uppdrag och personer mot varandra. Vi söker just nu en ekonomiassistent för rekrytering till ett transportföretag. Dina arbetsuppgifter: -Fakturering -Avräkning -Krav & påminnelser -Kundkontakt & prisförfrågningar -Diverse kontorsarbete Dina meriter: -Gymnasieekonom och/eller liknande ekonomisk utbildning. -Erfarenhet från arbete som ekonomiassistent. -Erfarenhet från transport/spedition är meriterande. Dina egenskaper: -Hungrig och har ett eget driv. -God social förmåga. -Tycker om att ha kundkontakt. -Noggrann och strukturerad. Skicka oss gärna ditt CV och informationsbrev så snart som möjligt då urvalsprocessen redan har påbörjats.

Sammanfattning

Liknande jobb


Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010