OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xtra personal är ett av Nordens ledande bemanningsföretag.Vi erbjuder bemanning till företag och organisationer när det gäller allt från kortare frånvaro till långa tillsvidareprojekt.Vi ingår i Xtra personell-Group, grundades år 1995 och har kontor i Göteborg, Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Drammen, Tnsberg och Porsgrunn.Koncernen ägs av holländska Centric.Våra affärsområden är IT, Informationsförvaltning, Ekonomi, Administration och Care.Xtra personell-Group har ramavtal med en rad spännande kunder som tex ErgoGroup, EDB Business Partner och Telenor. Vi söker för kunds räkning; EKONOMIASSISTENT Som ekonomiassistent kommer du arbeta med leverantörsfakturor, kundfakturor, administration, insortering, kopiering, svara i telefon etc. Det vi söker är en person som är öppna, som älskar att ge god service och är ordningsam.Du skall ha bra datorkunskaper samt ha erfarenhet i ekonomisystemet Garp.Har du dessutom kunskap inom personalfrågor så är det meriterande. Det är viktigt att du behärskar svenska väl i tal och skrift.Som person är du flexibel, ansvarsfull och serviceinriktad.Tjänsten är placerad i Västerås och omfattningen är inledningsvis på 15-20timmar i veckan med möjlighet till utökning.Uppdrag genom Xtra personal ger dig erfarenhet och mycket goda utvecklingsmöjligheter hos någon av våra spännande kunder. Är du den vi söker, ser vi fram emot din ansökan!