Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ekonomiassistent som har ca 3 års erfarenhet av leverantörsreskontra. Du kommer att arbeta på bolagets ekonomiavdelning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av: Registrering och kontering av fakturor. Bevakning av förfallna fakturor, sköta betalningsrutiner inklusive brådskande manuella betalningar samt assistera vid månadsavslut. Du kommer även att vara involverad i olika projekt som drivs av finansavdelningen. Vi ser gärna kandidater med relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet. Din engelska skall vara bra i både tal och skrift. Har du även arbetat i SAP är det meriterande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 21 april 2009
  • Ansök senast: 21 maj 2009

Liknande jobb


Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010