OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är bred och varierad, men dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
Ansvar för kund/leverantörsreskontra
Bokföring
Registrera betalningar
Fakturering
Administrativa uppgifter
Vem är du?
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning eller yrkesutbildning inom ekonomi och är i början av din karriär. Vi ser gärna att du har tidigare yrkeserfarenhet inom kund- och leverantörsresekontra eller andra delar inom redovisning. På ett personligt plan är du självständig, framåt och inte är rädd för att ta kontakt med kunder och leverantörer, både internt och externt. Du är kommunikativ och trivs med att arbeta med egna ansvarsområden och att få uppgifter färdigställda. Vidare så har du god systemförståelse och lätt för att sätta dig in i nya system. Du är flexibel och har lätt att anpassa och sätta dig in i nya arbetsuppgifter och trivs med ett varierande arbete.
Du kommer vara en del av vår funktion för ekonomi och löneadministration. Verksamheten är entreprenöriell med korta beslutsvägar och en platt projektdriven organisation där verksamheten hela tiden är under utveckling.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ägare Adis Jasarevic
0851510140