OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.i Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi söker Ekonomiassistent som vill arbeta 50 % Arbetsuppgifter: Vi söker dig som vill ta ett totalansvar för vår kunds ekonomi, Du kommer t.ex. att arbeta med * Fakturahantering * Kund- och leverantörs-reskontran * Avstämningar och bokslut * Löner * Bokföring Erfarenhet: Vi söker Dig med lägst gymnasial ekonomutbildning och ett par års arbetslivserfarenhet från kund- och Leverantörsreskontra.Du bör ha arbetat i större företag och vara van vid stora fakturaflöden.Som person är du social och tycker om att serva andra inom organisationen.Vidare är du noggrann, drivande och stresstålig.Du har även god helhetssyn och förmåga att prioritera.Goda kunskaper Excel är ett krav. Personliga Egenskaper: Som person är du driven, snabblärd, positiv, noggrann och arbetsvillig.Du har god datavana och är snabb på tangentbordet.Fakta om anställningen: 50% anställning Vad erbjuder vi?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred arbetslivserfarenhet samt ett brett kontaktnät . Intresserad?Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast den 30 december Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden så sök omgående. !