Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Arkadin är en etablerad global leverantör av tele- och webbkonferenstjänster.Företaget har haft en kraftig tillväxt sedan starten för 9 år sedan och finns nu i 27 länder och har över 600 anställda.Arkadin erbjuder skräddarsydda lösningar, kundtjänst i världsklass dygnet runt, flexibel åtkomst, heltäckande funktioner, fakturerings- och rapporteringsflexibilitet och global implementeringsexpertis. För mer information om företaget, se www.arkadin.se eller www.arkadin.com.Vi växer och behöver förstärkning med en Ekonomiassistent 50 % Arbetsbeskrivning I rollen som Ekonomiassistent kommer du i första hand att arbeta med vår kundreskontra.En del av arbetsuppgifterna består i att kontakta våra kunder, där vi har utestående fordringar, skicka påminnelser och hantera inkassoärenden.Du kommer också att arbeta med andra administrativa arbetsuppgifter inom ekonomiavdelningen.Tjänsten lämpar sig att kombinera med bland annat studier, arbetstiden på 50 % kan fördelas i samråd med oss.Du kommer att ingå i ett ungt och glatt team som sitter i trevliga lokaler på Östermalm.Vem är du?Du som söker bör ha gymnasiekompetens och gärna någon eftergymnasial utbildning samt ett naturligt intresse för siffror och ekonomi.Det är meriterande om du har någon arbetserfarenhet av administration, ekonomi eller kundtjänst.Som person är du ansvarsfull, orädd, noggrann och har förmågan att arbeta självständigt.Du är van att arbeta i Officepaketet, koncernspråket är engelska, ytterligare nordiska språk är meriterande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ARKADIN AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 13 augusti 2010
  • Ansök senast: 12 september 2010

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024