Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Presenta of Scandinavia AB söker för omgående anställning en ekonomiassistent på halvtid.

För att klara tjänsten tror vi att personen vi söker skall ha gymnasieexamen från ekonomilinjen och/eller erfarenhet av att arbeta på en ekonomiavdelning med kund-och leverantörsreskontra, samt vana att arbeta i ett modernt affärssystem, gärna i affärssystemet Axapta.

Vi ser fram mot att få namn och kontaktuppgift på personer som du tror är intresserad att arbeta hos oss.När vi fått det kontaktar vi dem för att få till stånd ett personligt sammanträffande i våra lokaler.


Bifogat finner du en kortfattad arbetsbeskrivning av tjänsten.
Arbetsbeskrivning för ekonomiassistent



Följande arbetsuppgifter omfattas av tjänsten.


.Självständigt ansvara för kundreskontra.

.Självständigt ansvara för leverantörsreskontra.

.Ansvara för löpande avstämning av likvidkonton.

.Dagligen öppna den inkommande posten samt sortera den.

.Vid behov, framtagning av kundföljesedel.

.Vara ekonomiansvarig behjälplig med andra arbetsuppgifter som kan förekomma på ekonomiavdelningen.

Sammanfattning

Besöksadress

Krossgatan 15, 4 tr
16520 Vällingby

Postadress

Box 5073
HÄSSELBY, 16511

Liknande jobb


Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010