OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AddMoreValue är en HR-partner med fokus mot globala kunder som ställer höga krav på teknik, service, sekretess,säkerhet och personlig kompetens. AddMoreValue har som stöd för dessa åtaganden skapat en unik lösning, där teknisk plattform och personlig service, är grunden i vårt dagliga arbete där vi hjälper våra kunder med en långsiktig, hållbar, utveckling i deras verksamhet
Vi söker nu för kunds räkning en Ekonomiassistent
Arbetsbeskrivning
I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med ett flertal olika uppgifter inom ekonomiområdet. Du kommer att jobba både internt och externt. En del av ditt arbete kommer att vara ute hos kund som konsult.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Ut- och inbetalningar
- Konteringar
- Vissa övriga administrativa uppgifter
- Månadsrapportering
Som person är du noggrann i ditt sätt att arbeta, du har en positiv inställning och är lyhörd för gruppen samt har ett öppet sinne och är flexibel. Du är självgående och har ett naturligt intresse för ekonomi och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom ekonomiområdet. Rollen innebär ett nära samarbete med kollegor, leverantörer och kunder varvid vi söker dig med hög service- och ansvarskänsla.
På AddMoreValue kommer du att jobba i en professionell miljö med kreativa människor. Där vi har kunden i fokus. Som medarbetare hos oss har du mycket goda karriärmöjligheter såväl internt som externt