Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Ekonomiassistent till internationellt bolag

Beskrivs du som en "doer"? Har tidigare arbetat på en ekonomiavdelning sen tidigare och vill nu vara en stödjande resurs på ett internationellt bolag? Här får du möjlighet att stötta upp med varierande arbetsuppgifter. Ansök nedan för en tjänst på ett spännande bolag!



Dina arbetsuppgifter

Vi söker just nu dig som vill stödja befintlig ekonomiavdelning med varierande arbetsuppgifter. Dina närmsta kollegor arbetar som redovisningsekonomer, ekonomiassistent, controller och du rapporterar till ekonomichef som sitter nära på samma ort som du. Dem behöver din uppbackning med avgränsande arbetsuppgifter.



Din profil

Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet med redovisning på en ekonomiavdelning sen tidigare. Du har en förståelse för vad som görs på en ekonomifunktion tex moms och avskrivningar. Din datavana är god och du har arbetat med bla excel och office-paketet sen tidigare. Vidare hanterar du svenska obehindrat i tal och skrift samt engelska i en arbetssituation.

Som person är du självklart noggrann och strukturerad med fallenhet för detaljer så väl som förståelse för helheten i processerna du är en del av. Du tycker om att arbeta självständigt och ta ansvar för ditt arbete samtidigt som du ingår i ett team. Tjänsten passar dig som är en "doer" och trivs att arbeta i bitvis högt tempo i dem arbetstoppar som dyker upp. Detta är ett internationellt bolag som är i ständig utveckling. Som medarbetare och kollega är du en positiv person som har lätt för att samarbeta och komma in i en ny arbetsgrupp.



Övrig information

Placering: Strax utanför Hässleholm

Start: omgående

Varaktighet: 4-5 månader

Arbetstid: Heltid



Ansökan

Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och att vi hör av dig snarast då vi kommer att arbeta med ett löpande urval. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar hos kund strax utanför Hässleholm. Vid frågor kontakta Rekryteringskonsult Josefin Kokko Ekholm på 044-781 45 05.

Ansökan tas emot via vår hemsida, www.maxkompetens.se. Sista ansökningsdag är den 9 april 2021. Ansökningar via e-post mottages ej pga GDPR. Tänk på att din ansökan är personliga uppgifter så ladda gärna upp ditt CV samt eventuellt personligt brev i PDF format.

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Hulte
0765- 55 83 80

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Kristianstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 mars 2021
  • Ansök senast: 9 april 2021

Besöksadress

Dolinvägen 8 Vinslöv
None

Postadress

28834
0180, 28834

Liknande jobb

Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010