OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en utvecklingsinriktad och affärsorienterad Ekonomiassistent till vår fortsatta tillväxtresa.
Beskrivning av tjänsten
Rollen är omväxlande och verksamhetsnära i en tempofylld organisation som vill framåt! Som ekonomiassistent kommer du att inneha en viktig position för den fortsatta utvecklingen i koncernen.
Ditt uppdrag blir att arbeta med koncernens dagliga administration gällande fakturering, enklare bokföring samt administration.
Huvudsakliga arbetsuppgifter i rollen:
• Fakturahantering
• Delar i bokföring
• Löneadministration
• Rapportering
Du kommer känna dig välkommen i organisationen som karaktäriseras av en utvecklingsorienterad miljö med stor framåtanda. I din roll kommer du att ha stora möjligheter att få vara med och påverka företagets fortsatta utveckling samt tillsammans med övriga kollegor driva förbättringsprojekt.
Vem är du?
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning och minst 2 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent. Du har erfarenhet av att arbeta med fakturahantering, bokföring, löneadministration. Du har en grundläggande förståelse för bokslut.
Rollen förutsätter mycket goda kunskaper i Excel och en IT-förståelse. Har du arbetat med uppbyggnad av rapporter och digitalisering är det en merit.
Viktiga egenskaper är att du är noggrann, stresstålig, har initiativförmåga, mycket god samarbetsförmåga, siffersinne och att du tycker att det är lätt och roligt att ha med siffror att göra.
Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Christopher Oliver, christopher@recruitmentcenter.se alt Anna Johansson, anna@recruitmentcenter.se
Välkommen med din ansökan snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum som är 7/3.