Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Established in 1988, Belmont Trading Company is a global leader in secure and sustainable reuse and recycling solutions for electronics materials.
BTC offers innovative, environmentally sustainable, full-service asset management and value recovery services for mobile device, telecom network, computing and other electronic equipment.
Our global best-in-class processing and remarketing capabilities ensure that we maximize recoveries for our clients while ensuring optimal environmental safety and complete data security and sanitization for all equipment processed in any of our global facilities.

Belmont’s individually customized, global programs and innovative solutions maximize materials recovery and revenue for our clients while minimizing environmental and data security exposure.

For more information please visit www.belmont-trading.com


Arbetsbeskrivning
Vill ni jobba på ett internationellt företag med stor utvecklingspotential, vill du vara del av ett vinnande team? Vi söker nu en driven och duktig ekonomiassistent till Belmont Trading i Karlskoga!

Som ekonomiassisatent kommer ni sköta löpande rapportering, betala fakturor, fixa inköpordernummer, löneutbetalningar, arkivering av fakturor, sköta vissa beställningar samt annat som kan hamna på ert bord.
Ni kommer ombesörja en del kommunikation gentemot kunder så att ni kan formulera er i både svenska och engelska i både tal och skrift är en viktig del i denna roll.

Tjänsten som ekonomiassistent hos oss är ett riktigt utmanande men samtidigt utvecklande arbete där du kommer bli en del av ett härligt gäng! Tjänsten är på heltid och planerad start för arbetet är snarast möjligt.

Vem är du?
Beskriver dina kollegor dig som en ordningsam och flexibel teamspelare? Då kan det vara just dig vi söker som Belmont Tradings nya ekonomiassistent!

Ni har några års arbetslivserfarenhet inom ekonomiavdelning, gärna i privat sektor. Vi ser gärna att ni har erfarenhet inom bokföring och gärna med internationell spegling.

Som person är det viktigt att ni är noggrann och organiserad samt tycker det är roligt att skriva och rapportera i arbetet. Vidare så är ni även duktig på att planera och utför alltid ert arbete med glädje och täcker gärna upp för kollegor som har mycket på sitt bord.

För att klara av jobbet måste ni vara en trygg användare av det svenska och engelska språket, både i tal och skrift. Meriterande är om ni även kan ryska och/eller tjeckiska. Du är bekväm i att använda Officepaktet samt även arbete i affärssystem.
Gillar du att arbeta i team med stort engagemang i ett högt tempo? Är du en lagspelare som vill vara med i resan att göra Belmont Trading till ett växande och vinnande företag? Då hoppas vi att du läser vidare hur du gör för att söka tjänsten!

Kontaktperson
I denna rekrytering samarbetar Belmont Trading med Experis. I er ansökan vill vi ha både CV samt personligt brev på både svenska och engelska!

Sista ansökningsdag är 16 oktober. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Kristina Tranberg via 054-22 18 93 eller kristina.tranberg@se.experis.com

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Känner du att du är rätt person för jobbet? Så roligt! Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Rocafort Svensson

Angela Ekelöf
0340-66 42 71
Åsa Mårtensson
031-61 72 17
Mathias Ericson
0650-356 93
Emma Larsdotter Moström
090-702361
Jenny Viklund
0660-599 76
Helene Mårtensson
040-660 63 32
Hanna Eriksson
+4611194358
John Johansson
+46 703 24 25 19
Gosta Dreifeldt
+4642371645

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Finance Huvudkontor Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 26 september 2016

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024