OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Letar du efter en ny utmaning där önskan är att hamna i ett växande företag där arbetsuppgifterna innefattar nationella och internationella samarbeten? Vi söker en ekonomiassistent som kan hoppa in i rollen med fokus på leverantörsreskontra, löpande bokföring samt upprättande av månadsbokslut.
Dina arbetsuppgifter kommer innefatta:
Fakturahantering
Löpande bokföring
Avstämning av BR/RR
Månads rapportering
Som person vill vi att du är noggrann, arbetar strukturerat och systematiskt samt är uppmärksam på detaljer. Vi önskar att du har en "detektiv-ådra" där du kan på ett effektivt sätt identifiera och följa upp på förbättringsmöjligheter i företagets ekonomi.
Dina kvalifikationer
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
1-2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Besitter goda kunskaper i Excel
Talar och skriver flytande svenska eller engelska
Om anställningen
Du arbetar i en lugn miljö på vårt kontor i Kristianstad och arbetet är en blandning av självständigt arbete och arbete i lag.
Omfattning: 80%, kontorstider
Start: Enligt överenskommelse
Placering: Kristianstad
Lön: Fast månadslön