Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Onepartner Group AB

Onepartner Group AB

För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent till deras kontor i Kalmar. Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet. Uppdraget sträcker sig över 6 månader men för rätt person finns det chans till vidare anställning hos kunden.

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna innefattar kund-och leverantörsfakturor, kontoavstämningar vid månadsslut, resultatuppföljningar och löpande bokföring. I rollen som ekonomiassistent ingår även lönehantering. Affärssystemet som används är Navision. Utöver ovan beskrivna arbetsuppgifter kan även andra generella administrativa uppgifter att förekomma i rollen som ekonomiassistent.

Din profil
Som person ser vi att du noggrann, driven och har en god initiativförmåga. Du har lätt för att samarbeta och kan arbeta både i grupp och enskilt. För att lyckas i rollen som ekonomiassistent är du flexibel och har lätt att anpassa dig.

Vi söker dig som är trygg i dina kunskaper och vi ser att du har tidigare erfarenhet som ekonomiassistent eller liknande. Det är meriterande om du har en civilekonomexamen från universitet- eller högskola alternativt utbildad gymnasieekonom med ett par år arbetslivserfarenhet inom aktuellt område. Vi ser att du har grundläggande förståelse och kunskaper i Officeprogrammen men framförallt i Excel. Det är meriterande om du tidigare har arbetet i Navision och Hogia. Det är även meriterande om du har kunskaper i handelsavtalet. Vi ser att du behärskar svenska i tal och skrift samt engelska i tal och skrift.

Ansökan
Sista ansökningsdatum är den 24/2, men vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Ingrid Sandberg på telefonnummer 0470-34 98 72.

Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 1 000 medarbetare hittills verksamma på 25 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Gabriella Leske

Sanna Andersson
0470-323833
Linn Isberg

Cornelia Gustafsson
0470-323834
Linn Isberg
0470-323837
Sanna Andersson

Mats Ekenstam

Linn Isberg

Gabriella Leske
0470-32 38 32
Vanja Winroth
0470-323838

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnepartnerGroup Sydost AB Växjö
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 25 januari 2017

Besöksadress

Storgatan 30, Växjö
None

Postadress

Storgatan 30
Växjö, 35231

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024