OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Våra affärsområden är: Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services.Total omsättning är på cirka 170 miljarder SEK.Vårt globala huvudkontor ligger i Schweiz.I Sverige har Adecco över 40 kontor och är ett av landets ledande bemanningsföretag med 4 500 anställda.Omsättningen i Sverige år 2004 uppgick till cirka 1,087 miljarder SEK.Vi söker en ekonomiassistent/administratör för placering hos Styr & Systemintegration i Växjö AB.Då du kommer att vara anställd av Adecco och arbeta i vår uthyrningsverksamhet ser vi att du är flexibel och trivs i varierande miljöer. Styr & Systemintegration är ett entreprenad- och serviceföretag inom styr- och övervakningssystem för fastighetsrelaterade system.Läs gärna mer under www.ssiv.se Vem söker vi?Tjänsten kommer att innebära ungefär 50% ekonomi och 50% administration.Ekonomiuppgifterna består bl.a. av bokföring och fakturering.Som administratör kommer du att vara en allt-i-allo som gör allt från posthantering, ta emot kunder, samordna vid möten och ta tag i dagliga sysslor som behöver göras.Utöver detta kommer du skriva kalkyler, ta fram dokument och vara bejälplig åt dina kollegor.Som person bör du vara: - Självgående - Driven - Ha lätt för att sammarbeta - Våga ta initiativ - Prestigelös Då företaget befinner sig i en expansiv fas är det ett stort plus om du även har kunskaper/erfarenhet av personalansvar.Det finns således chans att din roll inom företaget utvecklas med tiden, och möjligheten till att bli övertagen av kunden är relativt stor.Vad kan vi erbjuda dig?Utifrån din kompetens och erfarenhet ger Adecco dig möjlighet till intressanta uppdrag på attraktiva företag.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en stor erfarenhet och ett brett kontaktnät.Tjänsten kommer tillsättas runt årsskiftet.Sök tjänsten via www.adecco.se - För arbetssökande - Lediga tjänster - Kronobergslän