Ekonomiassistent /administratör/receptionist

Ekonomiassistent /administratör/receptionist

Arbetsbeskrivning

Om jobbet


Akuvedakliniken är en liten testningsmottagning som i dagsläget enbart arbetar med testtagning av Covid-19. Vi utför PCR, Antigen samt antikroppstestning.


Vi söker någon som kan börja omgående och ser gärna att vi har någon på plats inom någon vecka. Intervjuer kommer ske löpande.


Dina arbetsuppgifter
receptionsarbe så som kundbemötande, kassahantering, telefonkontakter mm. Arbetstid på helger kan förekomma.


Din profil
Du har goda kunskaper inom Office-paketet, goda kunskaper i excel.
Du är van att arbeta i affärssystemet Visma SPCS
Du är noggrann, strukturerad, kan prioritera och kan driva ditt arbete framåt.
Du kan kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska.
Vi söker dig som är stresstålig, social och är serviceinriktad.


Arbetsuppgifter:
* kundcervice
* kundkontakt
* administrera reseintyg
* löpandebokföring
* fakturering
* m.m.


Arbetsplatsen ligger på Tulegatan 3, i Stockholm.


Om anställningen
Det är en allmän visstidsanställning och passar därmed dig som kanske pluggar eller har en annan huvudsysselsättning. Vi förväntar oss att du kan jobba 2-3 i veckan.




Lön


Individuell lönesättning


Lönetyp:
Fast månads- vecko- eller timlön


Vill du veta mer


Är du välkommen att kontakta Shani Panabokke, VD 0761647474.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Akuveda AB None
  • 2 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 januari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

Tulegatan 3
Stockholm

Postadress

None
None

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024