OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent för deltidsuppdrag, 4 timmar/dag Du kommer att ansvara för leverantörsreskontran för 3 olika bolag inom vår kunds koncern.Arbetsuppgifter som innefattas i tjänsten är: -Posthantering för ekonomiavdelningen -Ankomstregistrering av leverantörsfakturor -Attestrundor -Definitivregistrering av leverantörsfakturor -Påminnelser och inkassoärenden gällande leverantörsfakturor -Besvara telefonsamtal gällande leverantörsfakturor Vi söker dig med erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter.Har du erfarenhet av avstämningar av vissa balanskonton är detta ett plus.Du är god användare av Excel.Vår kund arbetar i Hogia, varför erfarenhet av det är ett plus.Företaget är i ett skede där eventuell scanningsfunktion kommer att genomföras gällande leverantörsfakturor varför ovanstående arbetsuppgifter kan komma att justeras.Vår kund har sina lokaler i centrala Stockholm.Tjänsten avser ca 50 % fördelade på ca 4 tim/dag.Ev kan några fler timmar komma att behövas i samband med månadsboksluten.Uppdraget kan bli långt och kan eventuellt övergå i en fast anställning.Tillsättning omgående.Välkommen med din ansökan.Want erbjuder erfaren och motiverad personal genom uthyrning och rekrytering.Vi är specialiserade på konsulter inom ekonomi.Want präglas av öppenhet, engagemang och professionalism.Vi har funnits sedan 1999 och våra framgångsfaktorer är att erbjuda rätt kompetens, på rätt plats!