OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tophuman är specialiserade på verksamhetsutveckling, vilket innebär att vi effektiviserar företag och organisationer genom riktade insatser såsom organisationsutveckling, outplacement, rekrytering och bemanning. Vi skapar möjligheter för människor och ger deras karriärer en skjuts i rätt riktning, samtidigt som vi hjälper företag att växa. Vi erbjuder en rad olika möjligheter för dig som vill arbeta deltid, heltid eller fortsätta din karriär i ledande befattning.
Vi finns idag i Stockholm, Helsingborg och Warszawa. Vi söker ständigt duktiga medarbetare både i Sverige och internationellt inom framförallt vård, skola och omsorg.
Är du chef eller specialist och söker en ny utmaning? Kontakta gärna oss så berättar vi mer eller så bokar vi en tid och träffas på något av våra kontor.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en ekonomiassistent på deltid till TopHuman med placering centralt i Helsingborg.
I rollen som ekonomiassistent kommer du ha hand om fakturering, löpande redovisning, kund- och leverantörsreskontra, löneadministration och även kontakter med kunder och konsulter. Du kommer även ha hand om andra administrativa uppgifter, samt ekonomi och andra rapportsystem.
Din profil
Som ekonomiassistent inom tjänstebranschen är det viktigt att du är noggrann, strukturerad och självgående. Du tycker om att arbeta i ett litet företag där flexibilitet och egna initiativ är vardag. Du kommer vara en viktig del i företaget och arbetstiderna kommer vara 1-2 dagar i veckan.
Du har erfarenhet av motsvarande uppgifter. Du är nu sugen på att använda din erfarenhet för att bistå ett expansivt företag i ekonomihanteringen. Vi ser gärna också att du har goda kunskaper i Visma samt Excel.
Om du är intresserad, är du välkommen att skicka ditt CV och personliga brev till oss.