OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
1 plats.
Global Text AB är en översättningsbyrå. Vi hjälper våra kunder med deras översättningsbehov. Vi arbetar med ett stort nätverk av underleverantörer och översätter till och från de flesta av världens språk. Våra kunder finns i de flesta branscher. Vi är lokaliserade i centrala Stockholm.
Vi söker nu en ekonomiassistent på deltid, 40 %, 16 timmar per vecka uppdelat på två till tre arbetsdagar. Tjänsten kan på sikt växa.
I tjänsten som ekonomiassistent hos oss ingår hantering och ansvar för leverantörsfakturor, skattedeklarationer, utbetalningar, avstämning av leverantör- och kundreskontran, fakturering, kundinbetalningar, löneadministration, samt avstämning av bank. Även kontakt med våra samarbetspartners, påminnelsehantering och löpande bokföring förekommer.
Vi arbetar i SPCS samt Visma Lön. Det är därför ett stort plus ifall du har god kännedom i både SPCS och Visma Lön.
För alla delar i tjänsten är det mycket viktigt att du är noggrann, strukturerad, ambitiös och självgående.
Ett krav vi har är att du har minst 1 års tidigare erfarenhet av bokföring på en ekonomiavdelning.
Om du är intresserad av tjänsten hos oss, skicka in en kort presentation av dig tillsammans med ditt CV till jobb@globaltext.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Björn Touqan
VD Allan Michalska
084422410
VD Allan Michalska
0707866938