Ekonomiassistent - Deltidsuppdrag i sommar med start vecka 29

Ekonomiassistent - Deltidsuppdrag i sommar med start vecka 29

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Avanzera söker en ekonomiassistent som skall komma in och hjälpa vår kund med deras reskontra under en 4 veckors period i sommar, omfattning heltid med start vecka 29.
Vår kund sitter i trivsamma lokaler i Liljeholmen i Stockholm.

Vår uppdragsgivare är en ledande leverantör av plast- och metallrörsystem på den globala marknaden. Produktportföljen inkluderar rör, rördelar, ventiler och motsvarande automations- och sammanfogningsteknologier inom industrin, VVS, VA så väl som vatten och gasinstallationer.

Nu söker vi dig som är van vid att arbeta som ekonomiassistent och som söker ett deltidsarbete under sommaren. Under vissa veckor kommer du att få sällskap av dina två kollegor på ekonomiavdelningen, under andra veckor ansvar du självständigt för ditt område.

Som ekonomikonsult på Avanzera är du med och bidrar till framgång hos våra kunder.


Arbetsuppgifter:
Som ekonomiassistent har du följande arbetsuppgifter:
• Leverantörsreskontra
• Kundreskontra
• Inbetalningar
• Periodiseringar
• Släppa kreditspärrar
• Övriga förekommande administrativa uppgifter


Din bakgrund:
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har erfarenhet av SAP men ej ett krav. Som person ser vi att du är trygg, självgående, effektiv, initiativtagande och noggrann.

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Vera Wallentin på telefonnummer: 073-540 27 42 eller vera.wallentin@avanzera.se.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2020
  • Ansök senast: 7 maj 2020

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024