OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SJR AB rekryterar ekonomiassistent på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
ADRESS: Tunnelgatan 3, Stockholm.T-bana Hötorget.
DATUM: Tisdag 25 maj
TID: Klockan 10:30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju.Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.
ERFAREN EKONOMIASSISTENT TILL LEVERANTÖRSRESKONTRA
Stad: Täby
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans.
Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor.Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR.Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg.
Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans.SJR är noterat på First North-listan.
Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Tjänsten
SJR söker för kunds räkning en ekonomiassistent till konsultuppdrag.Uppdraget beräknas starta 7 juni och kommer minst att pågå tom september med goda möjligheter till förlängning.Vår kund är ett tillverkande företag som finns placerat i Täby.
Du kommer att ingå i ett leverantörsreskontrateam.I dina arbetsuppgifter ingår scanning av fakturor, matchning av materialfakturor mot inköpsorder, hantering av omkostnadsfakturor, kontering, bokföring, betalningar samt avstämning av reskontra.Du kommer ha kontakt med leverantörer avseende betalningar och självklart tät kontakt med vår kunds inköpsavdelning.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av leverantörsreskontra och ovanstående arbetsuppgifter.Erfarenhet från tillverkande företag ser vi som ett krav.Erfarenhet av ett större ekonomisystem, gärna för tillverkande företag, är ett krav.Vidare är goda kunskaper i engelska en nödvändighet då du kommer ha många utländska kontakter.Goda kunskaper i Officepaketet är också ett krav.
Du är en social och utåtriktad person som är van att arbeta såväl självständigt som i team.Att du är noggrann i ditt arbete ser vi som en självklarhet.
Ansök till tjänsten
Då urval och intervjuer kommer att ske löpande ber vi dig skicka in din ansökan snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Elisabeth Khera
+46 404 55 19
Malin Vindenberg
+46 8-407 55 20, +46 707-471 59 11
Elisabeth Khera
+46 8 407 59 19
Pernilla Häglund
+46 8-407 55 42, +46 707-647 16 42
Patrik Asperö
+46 8-407 55 41, +46 707-647 16 41
Jannika Skoglund
Tomas Vinnersten
Sebastian Anderson
Tomas Vinnersten
+46 0406655105, +46 0766471614
Kristina Bennet
+46 040-6655103