OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av att arbeta med ekonomi och drivs av att hålla hög kvalitet i ditt arbete? På uppdrag till en av våra kunder inom tillverkande industri söker AxÖ Consulting en duktig ekonomiassistent för ett heltids konsultuppdrag på några månader med möjlighet till förlängning.
Placering för tjänsten kan vara vid kundens kontor i Örnsköldsvik, Umeå eller Skellefteå. Alternativt kan du jobba på distans.
Vi söker dig som kan börja omgående, skicka därför in din ansökan redan idag!
Arbetsbeskrivning
Tjänstens huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:
- Löpande redovisning
- Hantering av löner
- Andra förekommande arbetsuppgifter inom ekonomi/administration, utifrån dina kunskapsområden
Vem söker vi?
För att vara framgångsrik i rollen bör du vara en mycket noggrann person som har en hög kvalitet i ditt arbete. Att hålla deadlines är en självklarhet för dig! Du trivs med att arbeta såväl självständigt som i team. I rollen rapporterar du till administrativ chef. Som person har du en utpräglad serviceförmåga och ser dig själv som kundfokuserad, effektiv och flexibel.
Kvalifikationer
Vi söker dig med relevant utbildning och erfarenhet från motsvarande arbetsuppgifter. Vi ser även att du har:
Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift. Erfarenhet av affärssystem, gärna Monitor.
Blir du nyfiken och vill veta mer kan du ringa Maria Håkansson på telefon 070-481 60 12.
AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42