Ekonomiassistent för rekrytering

Arbetsbeskrivning

Magdalenas kontorstjänster Ab arbetar främst med ekonomi och redovisning till små och stora företag runt om i Mälardalen. Vi rekryterar och hyr ut personal inom alla tjänster men vi är proffisionella inom just ekonomi, kontor och administration och har lång och bred erfarenhet av detta. Nu rekryterar vi en Ekonomiassistent till en av våra kunder. Arbetsuppgifter; Att på kontoret ansvara tillsammans med medarbetare för den löpande redovisningen, hantering av kund- och leverantörsreskontra, bokföring och löpande ekonomiuppgifter, framtagande av journaler och statistik. Resultatrapporter och projektredovisning. Offertskrivning, avtalsskrivning, nyckelhantering, beställning och inköp av kontorsmaterial, posthantering, telefonväxel samt övrigt förekommande arbetsuppgifter på ett kontor. Arbetsuppgifterna sker i ekonomisystemet Hogia. Arbetet är förlagt mån-fred mellan 0700-1600 och 100% tjänstgöringsgrad. Resor i tjänst kan förekomma. Vem är du? Vi ser gärna att du arbetat med ekonomi och löpande redovisning sedan tidigare och är väl förtrogen med detta. Att du är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga samt är en positiv person lägger vi stor tyngd på. Goda kunskaper i Excel och Officepaketet samt goda kunskaper i svenska språket. Du är självgående och har en trevlig ton i telefonen. Tjänsten kommer att tillsättas per omgående. Uppge tidigaste tillträdesdag i ansökan. Vi tar emot ansökan endast genom vår hemsida www.magdalenas.se. Senaste ansökningsdag 2010-01-26. Urval sker löpande varför vi gärna vill ha din ansökan per omgående.

Kontaktpersoner på detta företaget

Magdalena Jansson
018-60 65 50
Maria Eriksson
018-100870
Magdalena Jansson
018-606550
Maria Eriksson
018-100870

Sammanfattning

Besöksadress

Bergsbrunnagatan 22
None

Postadress

None
Uppsala, 75323

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024