Ekonomiassistent för spännande uppdrag inom leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Jurek Bemanning Sverige AB

Arbetsbeskrivning
I rollen som ekonomiassistent kommer du i huvudsak att arbeta med inriktning mot leverantörsreskontra där du självständigt hanterar leverantörsreskontran från ax till limpa. Du kommer också att ansvara för vissa delar av bokslutsarbetet samt själständigt driva förbättringsprojekt. Du kommer också att avlasta andra delar av ekonomiavdelningen vid behov.

Vem är du?
Vi söker dig som är minst gymnasieekonom samt har några års tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent. Du har en god förståelse för redovisning och har möjligheten att se dina arbetsuppgifter i ett större perspektiv. Vidare är du en god kommunikatör som är duktig på att etablera och upprätthålla goda relationer internt. Är du någon som motiveras av att driva egna projekt som rör utveckling av system och processer ses detta som meriterande för tjänsten.

Du erbjuds
Du kommer att erbjudas stimulerande uppdrag inom ekonomiområdet på minst 1 år. För detta uppdrag kommer du att anställas i Jureks uthyrningsverksamhet men arbeta ute hos kund. Denna tjänst ska tillsättas snarast varför vi omgående ser framemot din ansökan. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Jakobsson på Jurek; 031-745 01 20 alt hanna.jakobsson@jurekbemanning.se.

Om företaget
Vår kund återfinns inom tillverkningsindustrin med verksamhet i flera länder. Man sitter i mycket trevliga lokaler i västra Göteborg.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf

Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson

Sammanfattning

Postadress

Grev Turegatan 30
STOCKHOLM, 11438

Liknande jobb


Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010