OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundföretaget
Qwork söker nu ekonomiassistent. Kunden är en butikskedja med huvudkontor i Stockholm.
Uppdraget startar senast i slutet av april och pågår under ca 4-6 månader. I detta uppdrag kommer du att bli anställd av Qwork och arbeta som konsult uthyrd till vår kund.
Arbetsbeskrivning
-Hantering av dagskassor
-Omkostnadsfakturering
-Kundfakturering
-Delaktig vid månadsbokslut, reserveringar kontoavstämningar.
Din profil
Vi söker dig som är gymnasieekonom. Det är meriterande om du har akademisk utbildning inom ekonomi. Ett krav är att du arbetat något eller några år inom området så att du har skaffat dig grundläggande redovisningskunskap. Du känner dig trygg med att genomföra avstämningar, kundreskontra, leverantörsreskontra samt är van vid att hantera stora volymer av fakturor inom en större organisation. Du har förståelse för- och kan vara behjälplig i genomförandet av bokslut. Det är meriterande om du har erfarenhet av att hantera dagskassor.
Som person är du noggrann, lättlärd samt har en positiv attityd.
Tillträde: April.
Omfattning: Heltid under 4-6 månader
Plats: Solna
Kontakt: Vid frågor, kontakta ansvarig konsultchef Emelie Sandberg, via mail: emelie.sandberg@qwork.se (obs ansökningar tas ej emot via mejl)
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Vårt företag
Qwork är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och vi arbetar rikstäckande från våra kontor i Stockholm, Göteborg och Umeå. Vår målsättning är att ha marknadens mest nöjda kunder och medarbetare. Målet når vi genom att arbeta med kvalitet i alla led.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Carlsson
Carin Carlsson
08-21 55 60 (växel)
Josefin Kernell
Johanna Hellman
08-21 55 60
Frida Nilsson
090124899
Sara Tidebro
090-12 29 20
Sara Tidebro
090 12 29 20
Josefin Kernell
Sara Tidebro
090 12 29 20
Frida Nilsson
090-124899