OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, IT och marknad/sälj. Till vår kund söker vi nu en ekonomiassistentför vår uthyrningsverksamhet . Prestigelös ekonomiassistent för konsultuppdrag till företag i city. Arbetsbeskrivning Vi söker till en av våra kunder i city en ekonomiassistent. Kunden är ett investmentbolag. De bedriver investeringsverksamhet i Europa, USA och Asien. Dina arbetsuppgifter kommer vara att sköta leverantörsreskontra med scanning av fakturor, löpande bokföring, avstämningar, och vara behjälplig vid bokslut. Samt i övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Krav på person Du har tidigare erfarenhet av att sköta leverantörsreskontra. Meriterande är om du har arbetat i Visma tidigare. Arbetet sker i nära samarbete med övriga medarbetare i företaget. Vi tror att du därför har lätt för att samarbeta och kommunicera. Vidare har du ett genuint intresse för redovisning och är jordnära. Dina engelska kunskaper i tal och skrift är goda. Start: Omgående Omfattning: Heltid, ca 2-3 mån. Arbetsplats: Centrala Stockholm Lön: Enligt ök. Kontaktperson Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se