Ekonomiassistent för uppdrag under sommaren

Ekonomiassistent för uppdrag under sommaren

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som ekonomiassistent och täcka upp under semesterperioden hos en av våra kunder? Vi söker dig som är flexibel, snabblärd och prestigelös - är det du? Välkommen med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter som ekonomiassistent är varierande. Du kommer att stötta den ordinarie ekonomiavdelningen och exempelvis få hjälpa till med kund- och leverantörsreskontra, in- och utbetalningar, fakturering och andra administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten är ett konsultuppdrag och du är anställd av SJR under din uppdragsperiod.

Arbetsuppgifter

- Leverantörs- och kundreskontra
- Avstämningar
- Kontering
- Andra ad-hoc uppgifter som är vanliga på en ekonomiavdelning


Din bakgrund

- Relevant erfarenhet av arbete som ekonomiassistent
- Avslutad eller pågående utbildning inom ekonomi
- Goda kunskaper inom Excel och affärssystem
- Svenska och engelska i både tal och skrift


För att passa i denna tjänst tror vi att du som person lätt skapar nya relationer och har en positiv attityd. Du är flexibel vilket gör att du inte har några problem med att hantera nya situationer och arbetsuppgifter. Det kommer naturligt för dig att interagera med dina kollegor och du tvekar inte att hjälpa till om det behövs. Vidare tar du ansvar över dina arbetsuppgifter och är mån om att kvalitén är hög. Rollen ställer också krav på att kunna behålla lugnet vid perioder med högre arbetsbelastning.

Övrig information

Uppdragstyp: Konsultuppdrag heltid/deltid
Ort: Malmö
Start: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Carin Forsén eller Jennie Olsson på 040-66 55 100. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-06-26.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juni 2020
  • Ansök senast: 26 juni 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024