Ekonomiassistent för uppdragsstart i augusti

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

För kunds räkning söker vi en engagerad och noggrann Ekonomiassistent för ett långsiktigt uppdrag i Växjö. Du kommer att ingå i ett mindre arbetsteam där ni tillsammans ansvarar för ekonomi och administration samt kundservice och backofficearbete.

Tjänsten innehåller främst ansvar för kund- och leverantörsreskontra samt in- och utbetalningar och momsredovisning. Till tjänsten hör även viss kundsupport och även övriga administration.

För att lyckas i rollen ställer vi krav på mycket goda Excelkunskaper och god erfarenhet av Visma.

Hos vår kund erbjuds du ett varierat ekonomiarbete i en öppen och trevlig arbetsmiljö.


Din profil

Vi söker dig som innehar någon form av ekonomiutbildning på minst gymnasienivå. Utöver din utbildning har du flerårig erfarenhet av ekonomirelaterade arbetsuppgifter, gärna både löpande bokföring och övrig administration. Du är flexibel och öppensinnad och trivs med att arbeta i en mångfacetterad roll.

Som person är du ansvarsfull och pålitlig samt lägger du stort fokus på att ge god service och mycket god kvalitet. Du har lätt för att samarbeta och ställer dig positiv till förändringar. Med ett gott siffersinne och god struktur kan just du vara den vi söker. Vi tänker långsiktigt och hoppas även att du gör det.

Dina svensk- och engelskkunskaper är mycket goda, såväl muntliga som skriftliga.

Uppdrag förväntas att starta omgående och pågå löpande, antingen med sex månaders provanställning via Empleo eller som direktanställd hos vår kund.

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag! Du ansöker direkt på www.empleo.se

Uppstart: Omgående.
Ort/Placering: Växjö.
Omfattning: Heltid och dagtid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.

Om oss

Hos Empleo är du som konsult vår främsta tillgång. Därför lägger vi stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och må bra. Det är självklart för oss att ge dig de rätta verktygen för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter med högsta kvalitet. Av samma anledning följer vi upp och ser till så att allt fungerar som det ska på din arbetsplats. Med bättre bemanning menar vi bättre för våra kunder – och för dig som anställd. Vi är öppna och genuina som för oss alla skapar framgång!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecca Moberg
0470-730191
Sandra Adamsson
0470-730194
Rebecca Moberg
0709-354090
Anna Elm
0470-730192
Rebecca Moberg

Sandra Adamsson

Anna Elm
0470-730192
Sandra Adamsson

Rebecca Moberg
0470-730190
Kristina Lindberg
0470-730195

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Empleo AB Växjö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 30 juni 2016

Besöksadress

Skånegatan 9
Växjö

Postadress

Skånegatan 9
Växjö, 35235

Liknande jobb


Ekonomihandläggare

Ekonomihandläggare

17 juni 2024