Ekonomiassistent / HR-assistent, 50 %

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:

Avanzera söker en ekonomiassistent / HR-assistent till vår kund i Tyresö. Du kommer ha en blandad roll där du hanterar både ekonomi och HR relaterade uppgifter. Tjänsten är på deltid (50%) och starta omgående. Uppdraget är på minst 6 månader med möjlighet till förlängning.
Som ekonomikonsult på Avanzera är du med och bidrar till framgång hos våra kunder.



Arbetsuppgifter:

Som ekonomiassistent har du följande arbetsuppgifter:

• Administrering i ERP- system
• Leverantörsreskontra
• Kundreskontra
• Löpande bokföring
• Rapportering
• Behjälplig vid bokslut

Som löneadministratör/ HR-assistent kommer du ha följande arbetsuppgifter:

• Ansvara för närvaroadministration, närvarostämplingar, frånvarorapporter etc
• Löpande attestera tider, skapa och administrera löneunderlag
• Diverse löpande HR-arbete enl. befintlig rutin som att upprätta rapporter, kvittenser, protokoll och förmedla, fördela och driva dessa gentemot gruppchefer
• Utföra full lönekörning i lönesystem (Visma 600)


Din bakgrund:

Vi söker dig med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har goda datorkunskaper, främst i Microsoft Office. Det är meriterande om du har erfarenhet av ERP-systemet Monitor. Vidare är det viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket. Det är ett självständigt arbete och du behöver förstå helheten och våga ta för sig samt fatta egna beslut. Som person ser vi att du är självgående, effektiv, initiativtagande och ordningsam. Det är även av stor vikt att du har vana att hantera konfidentiell information professionellt.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Anna Kalzén på telefonnummer 0700-905 491 eller anna.kalzen@avanzera.se.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera Bemanning AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 27 oktober 2016

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024