Ekonomiassistent i Alingsås

Arbetsbeskrivning

Aptera AB är ett lokalt företag som funnits sedan 1984 och arbetar med Bemanning och Rekrytering inom tjänstemannaområdet i Göteborgsregionen. Vi är nära och lyhörda både i våra personal- och kundrelationer. För oss är kunden och vår personal det centrala och viktiga när vi matchar uppdrag och personer mot varandra. Vi söker just nu en ekonomiassistent för uppdrag ute hos kund i ca 2 månader med start omgående. Dina arbetsuppgifter: -Registrering av leverantörsfakturor. -Registrering av bokföringsordrar. -Kundinbetalningar. -Övriga administrativa uppgifter. Dina meriter: -Gymnasieekonom och/eller liknande ekonomisk utbildning. -Erfarenhet ifrån arbete som ekonomiassistent minst 1 år. Dina egenskaper: -Noggrann och strukturerad. -Van att arbeta med siffror. -God social förmåga. -Goda datakunskaper. -Trivs i rollen som konsult. Skicka oss gärna ditt CV och informationsbrev så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval. Tjänsten kommer att tillsättas omgående.

Sammanfattning

Liknande jobb


Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010