OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en ekonomiassistent för kunds räkning i Helsingborg. Uppdraget är beräknat till cirka ett år och med start någon gång under november månad.
Ditt ansvarsområde
I rollen som ekonomiassistent tillhör du ekonomiavdelningen bestående av fem personer. Du kommer att arbeta med kund- samt leverantörsreskontran, avstämningar, löpande bokföring och vara behjälplig vid bokslut.
Din bakgrund
Vi söker dig som har cirka två till fem års erfarenhet av liknande arbete. Du är väl förtrogen med Excel.
Som person är du strukturerad, noggrann och ansvarsfull – du har lätt för att få ett helhetsperspektiv och skapa ordning och reda. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo samt är självgående och effektiv. För att trivas i rollen är du serviceinriktad och trivs med kontakter, både internt och externt.
Du erbjuds
Bra villkor och möjlighet att påverka din egen utveckling hos Wise spännande kundföretag. Wise Professionals är ett auktoriserat bemanningsföretag. För mer information angående den här tjänsten, kontakta ansvarig konsultchef Sofia Boström, 076-545 40 22.
Urval kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Sjögren
Anna Colton
Martina Träen
Linnea Nordström
Alexandra Schröder
Sofia Boström
Kajsa Anäng
Barbara Lidholt
Camilla Lundberg
Annika Stålhandske Holm